وصيت ميكنم بعد از مرگم....از بوى گلاب بدم مياد ، همون آب معدنى كفايت ميكنه ، نگيد اين رانى هلو دوست داشت ، سنگ قبرش رو با رانى بشوريماااا ، نوچ ميشه !آقايون فاميل ، به خاطر من سه متر ريش نذاريد ! من ته ريش دوست دارم " جذاب ترِ" فقط ته ريش !خانم هاى فاميل ، خواهشاً بالاى سر قبرم جيغ و داد نكنيد ، باور كنيد من از همهمه و شلوغى بدم ميومد ! مُردم... گناه كه نكردم !مراسم ختم من آخوند هم نياريد واسه فاميل،دينى كلاس پنجم رو يادآورى كنه !!!توى درايو E عكس دارم ، خوراكِ اعلاميه ، عكس پرسنلى نذاريداااا ، اونا جلبِ ترحم نمى كنه !بعد از مرگم هنوز ميت رو زمين مونده هاردِ كامپيوترم رو بزاريد تو ماكروفر ! يا با چكش خردش كنيد ! يه كارى كنيد درايو D بيشتر بتركه ! من اندك آبرويى داشتم در اين خانواده !!! حواستون باشه.....روى خرماها پودر نارگيل نريزيد ، هم شكلش خز ميشه و هم بد مزه ميشه ! همون گردو بزاريد لاش ، خيلى حال ميده !شايعه كنيد قبل مرگش بهش الهام شده بود ميميره ! از اون ديالوگ هاست كه مو به تن سيخ مى كنه هااا !پنج شنبه ها سر خاكم نياييد چه كاريه ؟ ترافيكه !فيس بوكم رو بلاك نكنيد ، گاهى باهاش پست بديد بياد بال...